Welkom - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Rianne en Matthijs - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Rianne en Matthijs - WaarBenJij.nu

Welkom

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

26 Oktober 2014 | Nederland, Zwolle

Welkom op ons blog, leuk dat je ons lief genoeg vindt om onze gave verhalen te horen zonder zelf heel erg jaloers te worden. :)
Matthijs en ik gaan naar vanaf december voor een half jaar naar India.

We zijn nu druk bezig om onze visum te regelen en een vliegticket te boeken. De vertrekdag is nog niet bekend, maar we willen voor de kerst in India zijn. Af en toe komt er een nieuw verhaal online waarbij we leuke en gekke verhalen kunnen vertellen.

Liefs Rianne en Matthijs

  • 26 Oktober 2014 - 21:06

    Saskia:

    Hoi Rianne, wat een avontuur gaan jullie weer aan! Ik vind het leuk om (op afstand) mee te lezen en te leven. Groetjes Saskia

  • 26 Oktober 2014 - 21:19

    Henrike:

    Hey Matthijs en Rianne,
    Ben benieuwd! Alvast een goede reis en veel plezier daar!
    Ik heb ook zo'n site gehad toen ik in Amerika zat ... leuk!!!
    Nou zie de verhalen wel verschijnen..

  • 27 Oktober 2014 - 08:17

    Ambra:

    Ik vind jullie heel lief en ben super nieuwsgierig naar jullie verhalen, maar stiekem ben ik wel jaloers hoor ;P Mag ik dan nog steeds jullie verhalen lezen? ;) En al voor kerst! Wow dat is snel! Doen jullie dit jaar nog wel aan een eventuele sinterklaasviering mee? Liefs

  • 29 Oktober 2014 - 19:46

    Anneke:

    Wat een avontuur, Rianne. Heel veel plezier en succes in India. Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne en Matthijs

Hoi allemaal, Via dit blog gaan wij (maar waarschijnlijk vooral ik, omdat ik het schrijven leuk vind) onze avonturen van India bijhouden voor alle mensen die het interessant vinden om te te lezen. We hebben er inmiddels al heel veel zin in!

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 17813

Voorgaande reizen:

15 December 2014 - 01 Augustus 2015

Mongu

15 December 2014 - 31 Juli 2015

India!

Landen bezocht: