India! - Reisverslagen van Rianne en Matthijs - WaarBenJij.nu India! - Reisverslagen van Rianne en Matthijs - WaarBenJij.nu

India!

Welkom op ons blog, leuk dat je ons lief genoeg vindt om onze gave verhalen te horen zonder zelf heel erg jaloers te worden. :)

Matthijs en ik gaan naar vanaf december voor een half jaar naar India.

We zijn nu druk bezig om onze visum te regelen en een vliegticket te boeken. De vertrekdag is nog niet bekend, maar we willen voor de kerst in India zijn. Af en toe komt er een nieuw verhaal online waarbij we leuke en gekke verhalen kunnen vertellen.

Liefs Rianne en Matthijs

26 Mei 2015

Belevenissen voor het leven

07 Mei 2015

Avonturen in de woestijn

25 April 2015

het leven bestaat uit leuke en minder leuke dingen

03 April 2015

Joelende mannen en rustige ruïnes

19 Maart 2015

Nieuwe avonturen in Zuid-India
Rianne en Matthijs

Hoi allemaal, Via dit blog gaan wij (maar waarschijnlijk vooral ik, omdat ik het schrijven leuk vind) onze avonturen van India bijhouden voor alle mensen die het interessant vinden om te te lezen. We hebben er inmiddels al heel veel zin in!