Welkom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rianne en Matthijs - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rianne en Matthijs - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

17 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Over precies zestig dagen ga ik naar Zambia toe. De meeste van jullie weten dit al, omdat ik op sommige momenten nergens anders over kan praten. Ik ga daar 3,5 maand stage lopen op een basisschool in Mongu.

Zambia was tot veertig jaar geleden een kolonie van Engeland, daarom zijn alle officiële instanties nog allemaal in het Engels, wat wel zo handig is want je hebt zo’n zeventig stamtalen met idiote namen als Zlosi, Bandu ect. Ik kan dus gewoon in het Engels lesgeven.

Ik ga daar naar toe met twee studiegenoten van mij en wij als drie meiden hebben er onwijs veel zin in. We hebben ons al voorbereid met vaccinaties, visums en motivatiebrieven en dergelijke. Ik ben al allemaal inkopen aan het doen zoals zonnebrandcrème met factor dertig. (Mensen kijken je wel ene beetje gek aan als je dat met je wintermuts op koopt.)

Via deze site kan je volgen wat ik allemaal meemaak. Je kan er af en toe opkijken, maar je kan je ook aanmelden voor een mailinglist. Dan krijg je een email als ik er iets nieuws heb opgeplaatst. Dat doe je door op de homepagina te klikken op mailinglist.

Ik heb er heel veel zin in en ik hou jullie op de hoogte.

  • 17 December 2010 - 15:19

    Aftellen!:

    Hoi Rianne, ik heb me gelijk ingeschreven voor kennisgevings mails. Kan ik zo nu en dan op dinsdag een samenvatting geven aan iedereen.
    Kan me voorstellen dat je echt de dagen aan het aftellen bent, het is een geweldig avontuur.
    Groetjes, Saskia

  • 17 December 2010 - 17:38

    Anneke:

    Hoi Rianne. Ik kijk uit naar je verslagen! Heb me al aangemeld voor de mails.
    Groetjes, Anneke

  • 17 December 2010 - 18:28

    Henk Boelaars:

    Hoi Rianne,

    Ik zal je verslagen met belangstelling volgen

    Henk

  • 17 December 2010 - 18:44

    Peter En Marisja:

    we gaan je volgen hoor !

  • 17 December 2010 - 20:56

    Mama:

    Ik zal je missen thuis, maar ik zal je verhalen goed volgen waardoor ik dichtbij je ben.

  • 18 December 2010 - 06:39

    Anly:

    Lieve Rianne,

    Wat een onderneming! Heel veel succes en ik ga je direct volgen, ik heb me al aangemeld voor de mailinglist.
    Voorlopig eerst een fijne vakantie en geniet van de voorbereidingen.

    Groetjes
    Anly

  • 18 December 2010 - 12:41

    Henk Bakker :

    Hallo Rianne, Ook ik zal uitkijken naar jouw verslagen. Ik wens je heel veel succes en plezier.
    Henk Bakker

  • 20 December 2010 - 17:44

    Eline:

    Riannnnee! ik zou je missen.
    Maar wel heeeel veel plezier.
    en ik kom wel een keer op bezoek (:
    kus Eline

  • 06 Februari 2011 - 18:12

    Tineke En Anton:

    Zo meissie, ben je aan het aftellen? Kun je nog wel slapen? Ach, je bent altijd zo'n koele kikker. Ik denk dat je paps en masm er emer moeite mee zullen hebebn (maar natuurlijk wel erg met je mee leven).
    :-)
    We zijn nieusgierig naar je blogs en hopen dat je goed kunt internetten in the bush..

  • 09 Februari 2011 - 18:38

    Rianne:

    Hai Rianne!

    Wat ontzettend spannend allemaal! Je hebt er vast bar veel zin in en ik kan mij voorstellen hoe jij non-stop over je stage aan het vertellen was :D!

    Ik wens je heel veel plezier en ik zal je reisverslagen met plezier volgen!

    Doe voorzichtig en veel plezier!

    Liefs Rianne

  • 14 Februari 2011 - 20:55

    Herma:

    Hoi Rianne,

    Het is bijna zo ver.
    Ik wens je heeeeeeeel veeeeeeeeel succes en tot over een aantal maanden.
    Ik ga je wel volgen hoor.

    groeten Herma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mongu

...

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2011

De laatste loodjes

10 Mei 2011

Geluk en ongeluk

01 Mei 2011

Alice in Wonderland

22 April 2011

De rook dat dondert

20 April 2011

Op naar het zuiden!
Rianne en Matthijs

Hoi allemaal, Via dit blog gaan wij (maar waarschijnlijk vooral ik, omdat ik het schrijven leuk vind) onze avonturen van India bijhouden voor alle mensen die het interessant vinden om te te lezen. We hebben er inmiddels al heel veel zin in!

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 17805

Voorgaande reizen:

15 December 2014 - 01 Augustus 2015

Mongu

15 December 2014 - 31 Juli 2015

India!

Landen bezocht: